Kan mijn vintage artikel worden verzonden?

Staat er niet bij in de artikel omschrijving vermeld dat het om een afhaal product gaat? Dan kan het artikel worden verzonden met DHL. Deze bestellingen proberen we te verwerken en verzenden binnen 48 uur, met uitzondering van weekend- en feestdagen. DHL heeft een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Bestellingen vanaf €100,- worden gratis bezorgd. Voor bestellingen €100,- rekenen we voor   pakketpost binnen Nederland  vanaf €5,75 en voor Belgie vanaf 9,-

Kan mijn vintage artikel worden bezorgd?

Grote meubels kunnen niet via DHL worden verzonden. Deze kunnen worden afgehaald of bezorgd. Wanneer dit het geval is staat dat bij het artikel vermeld. Wil je een artikel bezorgd hebben? Kies in de opties voor bezorgen.  We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak.
 

Bezorgkosten:

Bestellingen vanaf €100,- worden gratis bezorgd. Lees hiervoor onze bezorgvoorwaarden.
Voor bestellingen onder de €100,- rekenen we voor bezorging in NL  €65,- (exclusief Waddeneilanden)
Transport naar het buitenland is uiteraard ook mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op voor de mogelijkheden.

Kan mijn vintage artikel worden afgehaald? 

Sommige artikelen zijn te groot om te worden verzonden. Dan is bezorgen of afhalen een optie. Woon je in de buurt? Je bent altijd welkom om het artikel af te halen! Kies dan in de verzendopties voor afhalen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een afhaal afspraak.

Kan ik mijn vintage artikel ook retourneren? 

Het kan wel eens voorkomen dat je een artikel retour wilt sturen. Indien je een artikel wilt retourneren kun je contact met ons opnemen via info@charmig.nl. Nadat je contact met ons heeft opgenomen heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Hiervoor kun je dit formulier gebruiken.  Eventuele verzend- of transportkosten kunnen we niet vergoeden, wanneer je gebruik hebt gemaakt van onze gratis bezorg service zijn we genoodzaakt €65,- in mindering te brengen op het verschuldigde orderbedrag.
Wanneer je gebruik hebt gemaakt van onze gratis verzend service zijn we genoodzaakt €5,75 in mindering te brengen op het verschuldigde orderbedrag.
De kosten voor retour van u thuis naar Charmig zijn voor uw rekening. Indien je gebruik maakt van je herropeingrecht zal het artikel in dezelfde staat geretourneerd dienen te worden. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het artikel in goede orde retour ontvangen is. 
 

Wat kan ik verwachten van de spullen van Charmig? 

Wij geven om onze artikelen en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Veel van onze meubels restaureren we, zodat ze er weer als nieuw uitzien. Het blijven natuurijk wel tweedehands spullen en deze kunnen gebruikerssporen bevatten. Soms een beetje, soms iets meer. Wij zullen deze mankementen altijd duidelijk benoemen in de artikelomschrijving en in de foto's van het artikel. Wij geven geen garantie op onze artikelen.

 

 

 

Wat klanten zeggen over Charmig:

"De kast staat top, wij zijn er erg blij mee en heel erg bedankt voor de super service!!! "

"Snelle communicatie gehad over een dressoir, goed verpakt voor het transport. Blij mee! "

" Mijn spiegel was zeer goed verpakt en kwam overeen met foto's en omschrijving"

"Super blij met mijn nieuwe stoelen, ze zijn echt in super mooie staat! "

Nieuwsbrief

Graag als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste items én exclusieve kortingen ontvangen? Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
Aanmelden
© 2021 - 2023 Charmig | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel