Bezorgvoorwaarden

 

Bij Charmig vinden we het belangrijk dat je weet wat je van ons kan verwachten. Zowel wat betreft  de items die je bij ons bestelt, als van de bezorging! Daarom bieden we op alle bestellingen met een aankoopbedrag boven de €100,-  GRATIS verzending! Geen onverwachtse bijkomende kosten dus.
Voor bestellingen met een aankoopwaarde onder de €100,- berekenen we €65,- bezorgkosten (excl. de Waddeneilanden). Kan het pakket met de post? Dan zullen we dat natuurlijk doen.

Om deze service aan te kunnen bieden zitten hier wel een aantal spelregels aan vast:

  • Nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst zullen we op werkdagen binnen 24 uur contact met je opnemen voor een bezorgafspraak.
  • Wij werken samen met onze koerierspartner Brenger. We kunnen tijdens de bezorgafspraak nog geen tijdslot met u afspreken. Brenger zal je de avond voor de levering omstreeks 20:00 uur een mail sturen met daarin een tijdslot van 4 uur. Op de dag zelf ontvang je het telefoonnummer van de koerier voor eventuele vragen.
  • Het is belangrijk om te weten dat de koerier het item aflevert tot aan de eerste drempel op de begane grond. Moet het meubel naar een verdieping? Dit is mogelijk tegen een kleine meerprijs, wil je dit dan direct aangeven bij jouw bestelling?
  • Houd er rekening mee dat de koerier alleen komt! Wij helpen de koerier in onze loods met het inladen van het meubel, er dient iemand aanwezig te zijn om te helpen met uitladen van het meubel. Is dit niet mogelijk? Tegen meerprijs kunnen we een extra koerier inplannen.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade aan jouw aankoop, of aan eigendommen die zijn ontstaan door meerwerk. Je bent er zelf voor verantwoordelijk dat het meubel past door de deurposten, gang etc.
  • Bent u onverhoopt niet thuis? Dan zijn wij genoodzaakt om het transport alsnog in rekening te brengen.
  • We zijn ook genoodzaakt om de kosten door te berekenen wanneer er:
    - een foutief adres is doorgegeven
    - er niemand aanwezig blijkt te zijn om te helpen met tillen
    -  het product niet naar binnen past
    - er geen extra verdieping blijkt te zijn aangevraagd
  • Wil je het transport annuleren? Dit is mogelijk tot 48 uur van tevoren.
  •  Wij behouden ons het recht voor om de levering op ieder moment door overmacht uit te kunnen stellen. Je kunt hierbij denken aan autopech, files of andere onvoorziene omstandigheden. Wij of Brenger nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om een andere datum te overleggen.
  • De bezorger zal je vragen om te tekenen voor schadevrij ontvangst. Het is daarom belangrijk om het meubel uit te pakken en te controleren op eventuele schades die ontstaan kunnen zijn tijdens het transport. Mocht dit onverhoopt het geval zijn, willen wij vragen om dit binnen 48 uur te melden. Wij verpakken onze meubels zeer goed voor het transport, en doen meer dan onze uiterste best om dit te voorkomen!

 

 

Wat klanten zeggen over Charmig:

"De kast staat top, wij zijn er erg blij mee en heel erg bedankt voor de super service!!! "

"Snelle communicatie gehad over een dressoir, goed verpakt voor het transport. Blij mee! "

" Mijn spiegel was zeer goed verpakt en kwam overeen met foto's en omschrijving"

"Super blij met mijn nieuwe stoelen, ze zijn echt in super mooie staat! "

Nieuwsbrief

Graag als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste items én exclusieve kortingen ontvangen? Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
Aanmelden
© 2021 - 2023 Charmig | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel